Google Translate

vrijdag 12 april 2013

Järvsö

De vorige blogpost ging over Järvsöklack. Deze keer blijf ik nog even in Järvsö. Nu dan een paar winkeltjes die we bezocht hebben.

Als eerste de Järvsö Lanthandel. Ze hebben een eigen website en een eigen Facebook pagina.

Järvsö Lanthandel




Guldrutan koffie
Meer informatie over de Guldrutan koffie is te vinden op hun website.

Op naar de Sommarbutik en Silversmedja. Hier waren 2 winkeltjes naast elkaar en een soort expositieruimte (Undersammatak).


Undersammatak

Achter de Undersammatak zijn de 2 winkeltjes

Sommarbutik

Sommarbutik

Sommarbutik

Sommarbutik
Op deze blogpost zijn nog wat meer foto's te zien van Undersammatak. Undersammatak heeft een eigen website. Op deze site staat de Sommarbutik met een eigen gedeelte. Dit gedeelte is hier te zien. Volgens de website wordt Undersammatak gerund door dezelfde familie. Naast de butik is de Silversmedja van Madelene Lodin. Ze heeft een erg beperkte website. Op de Denim Demon website staan een aantal artikelen van haar. Hieronder een afbeelding van de Denim Demon site:

Zilveren sleutelhanger
Silversmedja

Silversmedja
Madele Lodin
In de ruimte van Undersammatak was een expositie van Liselott Toresdotter Lindberg. Op haar website zijn een aantal van haar werken te zien. Eén van haar werken heb ik hier opgenomen.

Olieschilderij

Undersammatak

Undersammatak

Liselott Toresdotter Lindberg
Als laatste nog de Facebook pagina van Undersammatak.

2 opmerkingen:

  1. Hallo Hans,
    Dit is leuk en inspirerend, zowel voor een bezoek aan de winkel, op een dag, als voor ...ontwikkeling van een eigen 'gårdsbutik'.

    Grappig om zulke tegels te zien, die mij nogal Portugees of Marokkaans lijken.
    Mooi ambachtswerk zie ik, wat me nu naar de webwinkel leidt!

    Fijn Weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Uh, webwinkel, ik bedoel: website!

    BeantwoordenVerwijderen