Google Translate

zaterdag 23 mei 2015

Loppisfynd

In december 2014 hebben we bij Old Beauties een klepbank gehaald. Dit is te lezen in deze blogpost: Klepbank - Old Beauties. Op 17 mei kreeg ik een reactie van Alice Kleinjan op het onderstaande Facebook bericht over de klepbank.

Update: Klepbank - Old Beauties: blogzweden.blogspot.nl/2014/12/klepbank-old-beauties.html
Posted by Het Hoge Noorden blog on vrijdag 13 februari 2015



Het bleek dat de klepbank die we bij Old Beauties hadden gehaald bij Loppisfynd vandaan kwam. De klepbank is Zweeds en komt uit de omgeving van Åstorp.

Alice is eigenaresse van Loppisfynd. Loppisfynd is een webshop met tevens een winkel in Vriezenveen. Meer informatie over Loppisfynd is te vinden op hun webshop. Vriezenveen ligt vlak bij ons en we zijn er vanmiddag geweest. Ik heb een aantal foto's gemaakt. De winkel is sinds 21 maart 2015 open. De winkel is geopend op vrijdag en zaterdag. Hier is nog een interessant krantenartikel over Loppisfynd te vinden.

Loppisfynd




Een rode klepbank. Mooooooii !!

Deze kast vond ik geweldig.

Dalarna paardjes.
Een geweldige winkel met veel loppis spullen uit Zweden. Omdat ze regelmatig naar Zweden gaan, wordt de winkel elke keer aangevuld met nieuwe spullen. Op de Facebook pagina van Loppisfynd kun je zien welke spullen er nieuw zijn. Of er regelmatig heen gaan als je in de buurt woont :-). We zijn niet met lege handen naar huis gegaan en twee stoelen en drie kratjes meegenomen.

De stoelen.
Een kratje hangt al.

Kratje.
Super om een loppis winkel dicht in de buurt te hebben. Hier komen we zeker nog een keer terug en wie weet halen we de rode klepbank op of misschien een Mora klok. Helaas waren de klokken in de winkel al gereserveerd.

9 opmerkingen:

  1. O, wat een leuke winkel! Volgens mij moet je daar met een aanhanger naartoe of juist niet, anders kom je met veel te veel spullen terug. Het is maar goed dat wij daar niet zo dichtbij wonen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is dichterbij dan Zweden :-). Het mooie is wel dat Loppisfynd de prijzen laag wil houden.

      Verwijderen
    2. Het is inderdaad betaalbaar wat ik op de site zie staan. Dus dat is al een groot pluspunt. Dan kun je tenminste nog eens iets meenemen.

      Verwijderen
  2. Nu Hans er is genoeg te vinden hier, alle loppisar gaan weer hopen, dus het is voor mij genieten , ik ben de hele zomer op stap
    Mooi je winkeltje, weet zeker dat je veel aftrek zal hebben met die moois
    Groetjes uit Zweden en een fijne pinkster

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik weet het :-(. We hebben helaas geen bus bij ons tijdens vakantie. Dit is wel ideaal om de grote spullen te kunnen halen. Jullie ook fijne Pinksteren.

      Verwijderen
  3. Geweldige tip, dankjewel voor deze blog! Ik moet er snel heen, want ik zie dat we dezelfde smaak hebben. Die kast, die jij zo geweldig vindt, zou prachtig staan in mijn bijkeuken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is leuk, loppis in Nederland! Dank voor de tip!

    BeantwoordenVerwijderen